Головна » Файли » Мои файлы

ЗВІТ ДИРЕКТОРА 2019/2020 Н.Р.
[ Викачати з сервера (54.3 Kb) ] 07.09.2020, 11:45

ЗВІТ ДИРЕКТОРА

 Старобільського районного Будинку творчості дітей та юнацтва Старобільської районної ради
за 2019/2020 навчальний рік

 

2 СЛАЙД. У 2019/2020 навчальному році робота у Старобільському районному Будинку творчості дітей та юнацтва Старобільської районної ради здійснювалась відповідно до Законів України "Про освіту", "Про позашкільну освіту", концепції позашкільної освіти та виховання, Положенням про позашкільний навчальний заклад, Статутом закладу згідно із завданнями, визначеними планом роботи Будинку творчості  на рік.

У 2019/2020 навчальному році в Будинку творчості була сформована мережа гуртків, яка відповідала інтересам вихованців і складала 57 груп, це 832 вихованця.

3 СЛАЙД. У Будинку творчості найбільша кількість  гуртків художньо-естетичного напряму – 35 груп це 546 дітей, далі у порядку зменшення кількості вихованців: науково-технічний – 6 груп, 78 вихованці; гуманітарний – 7 групи, 77 вихованців; фізкультурно-спортивний напрям – 4 групи, 60 дітей; еколого-натуралістичний - 2 групи, 29 дітей; туристсько-краєзнавчий напрям – 2 групи, 27 вихованців; військово-патріотичний – 1 групи, 15 вихованців.

4 СЛАЙД. У 2019-2020 навчальному році склад  груп за рівнем навчання становить:

- 20 груп початкового рівня – 35,09 %

- 36 груп основного рівня – 63,15 %

- 1 групи вищого рівня – 1,76 %

Порівняльний аналіз свідчить про те, що збільшився контингент вихованців початкового та основного рівнів, зменшився контингент вихованців  вищого рівня. Це пояснюється тим, що вихованці вищого рівня завершили своє навчання у Будинку творчості. Діти початкового рівня ще не досягли основного рівня.

Тобто, потреби вихованців у якісній освіті у відповідності з їхніми індивідуальними нахилами, можливостями, здібностями, віковими особливостями позашкільним закладом задовольняються.

5 СЛАЙД. З метою збільшення кількості залучених до здобуття позашкільної освіти дітей було складено 5 договорів про співпрацю та організована відповідна робота гуртків Будинку творчості на базах закладів загальної середньої освіти: Лиманська ЗОШ І-ІІІ ст. (гурток «Англійська мова»), Підгорівська ЗОШ І-ІІІ ст. (гуртки «Хореографії», «Шахи»,  «Барабанщиці-мажоретки»), Петрівська ЗОШ І-ІІІ ст. (гурток «Англійська мова»), Старобільська ЗОШ І ст. № 1 (гурток «Сучасна хореографія» ансамбль сучасного танцю «Парадіз», гурток «Пізнаємо рідний край»), Старобільська гімназія (гурток «Основи комп’ютерних технологій», гурток «Телемистецтво») та Старобільський комунальний дошкільний навчальний заклад № 5 «Незабудка» (гурток «Юні друзі природи»). 

6 СЛАЙД. Наш педагогічний колектив складається з творчих, талановитих людей, справжніх професіоналів. Аналіз якісного складу, освітнього рівня, ставлення до виконання професійних обов’язків педагогічних працівників дозволяють зробити висновок про можливість проведення освітнього процесу в Будинку творчості  на достатньому рівні. Освітній процес  у Будинку творчості  проводять кваліфіковані педагоги. У цьому навчальному році в Будинку творчості працювали 18 основних педагогічних працівників та 6 сумісників. Всього – 24 педагоги, з них - 19 жінок та 5 чоловіків.

7 СЛАЙД. Повну вищу освіту (кваліфікаційний рівень «Магістр» або «Спеціаліст») мають 16 педагогів; неповну вищу (молодшого спеціаліста) – 1, середню спеціальну  - 5 , середню загальну освіту – 2 педагога.

Стаж роботи до 3-х років має  4  працівника; від 3-х до 10-ти – 6 працівників; від 10-ти до 20-ти років – 6 працівників; більше 20-ти років – 8 працівників.

8 СЛАЙД. У 2019/2020 навчальному році  педагогічні працівники відзначені грамотами:       

-  Почесна грамота Департаменту освіти і науки Луганської обласної державної адміністрації - Буткова Людмила Сергіївна керівник гуртків екологічного напрямку;

Даржанія Кристина Віталіївна керівник гуртка «Сучасна хореографія» (Ансамбль сучасного танцю «Парадіз»);

9 СЛАЙД. - Орден «Флагман освіти України» та Почесна грамота  від Національного проєкту «Флагмани освіти України» - керівникам гуртків Мозго Вікторія Сергіївна, Нещерет Андрій Анатолійович, Романова Лариса Георгіївна;

10 СЛАЙД. - Подяка Департаменту освіти і науки Луганської обласної державної адміністрації - Буткова Людмила Сергіївна керівник гуртків екологічного напрямку;

- Подяка від Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді - Буткова Людмила Сергіївна керівник гуртків екологічного напрямку;

- Диплом IIІ  туру VІ Чемпіонату України з хореографічного мистецтва керівнику Зразкового художнього колективу ансамблю сучасного танцю «Парадіз» Мозго Вікторія Сергіївна;

- Диплом від Міжнародного фестивалю-конкурсу талантів «SUPER STAR FEST-2019» керівникам гуртків декоративно-ужиткового напряму Тука Марина Водимирівна та Кобиляцька Тетяна Олександрівна;

- Подяка від Всеукраїнського конкурсу «Харків збирає таланти 2019» керівнику гуртка «Вокальне мистецтво» Ринковій Олені Джамаловні;

11 СЛАЙД. - Диплом Управління з питань цивільного захисту Луганської обласної державної адміністрації - Нещерет Андрій Анатолійович керівник гуртка «Юний рятівник»;

- Диплом Старобільської районної державної адміністрації Кобиляцькая Тетяна Олександрівна, Тука Марина Володимирівна керівники гуртків декоративно-ужиткового напряму та Мозго Вікторія Сергіївна керівник Зразкового художнього колективу ансамблю сучасного танцю «Парадіз»;

- Грамота Відділу культури Старобільської районної державної адміністрації – Дубейко Андрію Віталійович керівник гуртка «Барабанщиці-мажоретки» і Кутовий Василь Василійович  керівник гуртка «Вокально-інструментальний ансамбль».

12 СЛАЙД  Освітній процес у  гуртках проходить організовано, педагоги уміють активізувати дітей до  розумової та творчої діяльності, зацікавити та спонукати їх до здобуття нових знань, практичних умінь та навичок.

       Керівники гуртків цікаво пояснюють навчальний матеріал на доступному рівні, у зручному темпі, акцентуючи на умінні практично застосовувати одержані знання, розвиваючи творчий потенціал кожного вихованця.

       13 СЛАЙД  У своїй роботі керівники гуртків часто використовують  інтерактивні методи навчання. Дуже поширеними є робота в парах, проектна діяльність, естетотерапія, змінювальні  трійки,  робота в  малих  групах та інші. 14 СЛАЙД Заняття проводяться у формі занять-взаємного навчання, тренувань,  репетицій, вікторин, конкурсів, концертів,  змагань, рольових ігор, театралізованих та інтегрованих занять, екскурсій, експедицій, практичної роботи та інших.

15 СЛАЙД  У зв’язку з впровадженням карантинних заходів з метою запобігання поширенню на території України коронавірусу   Відповідно до листа Міністерства освіти і науки України (від 11.03.2020 №1/9-154) педагогічний колектив Будинку творчості був змушений розробити дистанційне навчання за допомогою цифрових технологій у форматі он-лайн, яке  є інновацією для всього позашкілля.

16 СЛАЙД.  В процесі дистанційного навчання ми виявили найзручніші шляхи та ресурси для комунікації: Viber, Facebook, Instagram, Електронні скриньки, Zoom, телефонний режим, Skype, які в тій чи іншій мірі, доступні і для вихованців, батьків і для педагогів Будинку творчості.

З вихованцями педагоги працюють за різними напрямками та методами:

  • Надсилання теоретичних матеріалів та вправ для самостійного опрацювання;
  • Проведення занять онлайн;
  • Надання відеоматеріалів з тем чи посилань на них;
  • Надсилання домашніх завдань;
  • Проведення опитування, тестування, обмін матеріалами;

17 СЛАЙД.  Під час застосування дистанційних технологій в освітньому процесі виникають і проблеми, які потребували негайного вирішення. Ось деякі з них:

  

Проблема

Шляхи вирішення

Повна або часткова відсутність компютерів, смартфонів, програми Viber, Facebook, Instagram, Електронні скриньки; не у всіх є доступ до Інтернету, особливо у сільській місцевості

Спілкування в телефонному режимі

Зайнятість дітей вивченням предметів шкільної програми

Робимо завдання доступними у будь-який зручний час

Відсутність матеріалів для виконання завдань

Завдання складаємо такі, щоб можна було їх виконати, використавши підручний матеріал.

Колективні заняття (Хореографія вокал)

Індивідуальна форма роботи, челенджі, дистанційні онлайн-флешмоби, зв'язок через Zoom

Неможливість взяти учать наживо у Всеукраїнських та міжнародних фестивалях, конкурсах.

Пропонуються дистанційні Всеукраїнські конкурси, фестивалі з художньо-естетичного, еколого- натуралістичного напряму

Брак технічних засобів в сім’ях, де працюють дистанційно декілька членів сім’ї

Даємо можливість виконати завдання на різних технічних засобах (комп’ютер, телефон), різними шляхами (Viber, Facebook, Instagram, Електронні скриньки), у різних місцях (квартира, будинок, подвір’я), у зручний для кожного члена сім’ї час.

18 СЛАЙД. За сприяння Міжнародної асоціації позашкільної освіти та кафедри позашкільної освіти Національного педагогічного університету імені М.Драгоманова був організований спільний проєкт з організації дистанційного навчання закладами позашкільної освіти «Заклади позашкільної освіти: Дистанційна робота». В якому взяли активну участь і педагогічний колектив Будинку творчості:

  • Романова Лариса, керівник гуртка «Декоративно-образотворче митецтво»
  • Ринкова Олена, керіник гуртка «Вокальне мистецтво»
  • Сергієнко Андрій, керівник гуртка «Телемистецтво»

19 СЛАЙД. Згодом розпочав свою роботу інший Міжнародний проєкт  «Дистанційне навчання у позашкільній освіті» - International project «E-Learning in After-School Education», де взяли участь:

  • Мозго Вікторія, керівник Зразкового художнього колективу ансамблю сучасного танцю «Прадіз»
  • Романова Лариса, керівник гуртка «Декоративно-образотворче мистецтво»
  • Нещерет Андрій, керівник гуртка «Юний рятувальник»

20 СЛАЙД. В цьому проєкті Мозго Вікторія посіла ІІ місце серед більш ніж 1000 проєктів, поданих від представників позашкільної освіти Болгарії, Казахстану, Литви, Польщі, Словаччини, України, Чехії. Понад 38 тис. охоплення аудиторії на офіційній сторінці проєкту. Це велике досягнення та перемога адже педагоги показали свою роботу на Міжнародному рівні

21 СЛАЙД. Не зважаючи на карантинні заходи педагогічні працівники постійно працюють над самоосвітою, підвищення кваліфікації. Для цього нами використовуються освітні платформи: спільнота активних освітян «Всеосвіта», онлайн портал для вчителів «На Урок», громадська спілка «Освіторія», де можна знайти цікаві вебінари, онлайн-лекції, знайти корисні методичні розробки та поділитися своїми напрацюваннями.

22 СЛАЙД. Інформативною стала участь багатьох освітян Будинку творчості у Методологічному семінарі з позашкільної освіти, онлайн відкритої лекції «Дистанційна робота закладів позашкільної освіти» організованої Міжнародною асоціацією позашкільної освіти. В якому брали участь: Мозго Лілія, Мозго Вікторія, Правенька Вікторія, Сидорова Анастасія, Чумак Юрій, Ринкова Олена, Іващенко Оксана, Кобиляцька Тетяна.

23 СЛАЙД.  Педагоги стали також активними учасниками в онлайн Міжнародній конференції «Позашкільна освіта: Вчора. Сьогодні. Завтра» до 20-річчя Закону України «про позашкільну освіту», де отримали безліч корисної інформації та сертифікати учасників.

24-25 СЛАЙД.  Яскравим завершенням навчального року для вихованців Зразкового ансамблю сучасного танцю «Парадіз» та вокального ансамблю «Усі зірки» стала участь у XVIII дистанційному Всеукраїнському вокально-хореографічному конкурс-фестивалі «Kyiv Art Time»

26 СЛАЙД. Туристсько-краєзнавчі, спортивного туризму, еколого-натуралістичні, радіозв’язку  та інформаційних технологій – у формі відеопрезентацій, гуртки декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва готували онлайн-виставки дитячих творчих робіт.

Методична робота

27 СЛАЙД.  Метою інструктивно-методичної роботи є науково-методичне забезпечення завдань Концепції позашкільної освіти, що реалізується через постійне удосконалення освітнього процесу, задоволення освітніх потреб педагогів Будинку творчості, створення умов удосконалення фахової майстерності, особистісної самореалізації, оволодіння психолого-педагогічними знаннями і вміннями, технологіями навчання і виховання, методами аналізу власної педагогічної діяльності, засобами вирішення педагогічних задач, спрямованих на розвиток особистості вихованців.

З цією метою  адміністрацією Будинку творчості розроблений пакет методичних матеріалів, який містить діагностичні анкети, схеми аналізу та самоаналізу занять гуртків, орієнтовні теми самоосвіти, плани роботи творчих груп.

28 СЛАЙД  Основними завданнями методичної роботи в Будинку творчості є:

- підвищення іміджу закладу;

- пропаганда  творчості дітей та молоді за напрямками позашкільної освіти;

- поширення  педагогічного досвіду працівників  закладу освіти  шляхом друку матеріалів у фахових виданнях;

- створення умов для оволодіння педагогами інноваційними методиками з метою підвищення результативності навчально-виховного процесу;

- розробка адаптованих  програм.

- Здійснення інформаційно-методичної та організаційно-масової

роботи;

- Розвиток та впровадження інформаційних технологій;

- Корегування системи внутрішнього контролю;

- Впровадження інноваційних форми організації освітнього процесу;

- Здійснення заходів щодо зростання рівня самоосвітньої діяльності педагогічних працівників.

29 СЛАЙД  Протягом навчального року було проведено: засідання педагогічні ради – 4; засідання методичні ради – 4; засідання творчих груп – 4.

Теми педагогічних рад визначалися пріоритетними напрямками роботи. Протягом 2018-2019 н.р. розглянуті такі питання:

- серпень 2019 р. – «Емоційний інтелект. Виклик часу та вимога нової української школи» (доповідач Мозго Л. Г.)

- листопад 2019 р.«Проєктна діяльність та досягнення педагогічних працівників та їх вихованців за І семестр 2019 року» (доповідач Правенька В. Г.);

- лютий 2020 р. - «Атестація - крок до професійної майстерності педагога позашкільного закладу освіти» (доповідач Правенька В.Г.)

- травень 2020 р. – «Підсумки навчального року та завдання педколективу щодо підвищення якості навчально-виховного процесу в 2020-2021 н.р». (доповідач Мозго Л. Г.);

30 СЛАЙД  Інформативною стала участь освітян Будинку творчості в науково-методичних заходах:

Мозго Лілія - Всеукраїнський форум з питань реалізації положень Закону Україну «Про освіту» в частині позашкільної освіти (м.Київ); Прес-конференція "Позашкільна освіта - 2019: десять перемог", де Старобільський районний Будинок творчості дітей та юнацтва відзначили як "Лідер позашкільної освіти - 2019"

31 СЛАЙД.  Мозго Л.Г., Сидорова А.С. - обласний відкритий семінар-практикум DEEP DIVE "Забезпечення якості освіти закладу позашкільної освіти: досвід та перспективи" (Запоріжжя); Засідання круглого столу «Стратегічний вектор розвитку освітнього процесу в системі закладів позашкільної освіти» (Сєвєродонецьк)

Буткова Людмила Сергіївна - ІІ етап  Всеукраїнського  екологічного форуму «Дотик природи».

32 СЛАЙД. Нещерет Андрій - обласний семінар-практикум з техніки спортивного туризму для організаторів, керівників гуртків і суддів туристичних змагань з учнівською та студентською молоддю «Підготовка команд учнівської молоді до змагань з пішохідного туризму»; Збір переможців І (обласного) етапу Чемпіонату України зі спортивних туристських походів серед учнівської та студентської молоді; VI обласна науково-методична конференція «Актуальні питання військово-патріотичного виховання в умовах сьогодення».

Романова Лариса та Кобиляцька Тетяна Олександрівна обласний семінар-практикум для керівників гуртків еколого-натуралістичного та художнього естетичного спрямування «Сучасні флористичні тенденції у виготовленні новорічних композицій та сувенірів»

Господарча робота та матеріально- технічне забезпечення

58 СЛАЙД  Фінансово - господарська діяльність Будинку творчості здійснюється відповідно до Законів України «Про освіту», «Про позашкільну освіту», «Про місцеве самоврядування в Україні» та інших нормативно - правових актів.

Організація освітнього процесу Будинку творчості фінансується з районного бюджету (енерго- та теплоносії, заробітна плата та видатки).

59 СЛАЙД  Адміністрація закладу приділяє значну увагу питанням поповнення матеріально-технічної бази, дотримання санітарно-гігієнічних норм, забезпеченню необхідних умов для проведення масових заходів в позашкільному закладі.

До нового 2020/2021 року Будинок творчості підготовлено до освітнього процесу.

60 СЛАЙД  В той же час треба відзначити недоліки та невирішені проблеми, на які необхідно направити зусилля у 2020/2021 навчальному році:

1. Посилити роботу з батьківським активом щодо співпраці для покращення та вдосконалення матеріально-технічної бази закладу.

2. Активізувати діяльність по залученню в гуртки дітей соціально-незахищених категорій, учнів з девіантною поведінкою.

3. Впроваджувати інноваційні форми організації освітнього процесу.

4. Вдосконалювати систему роботи з патріотичного виховання гуртківців.

5. Здійснення заходів щодо зростання рівня самоосвітньої діяльності педагогічних працівників.

4. Корегувати систему внутрішнього контролю.

5. Клопотати перед відділом освіти щодо збільшення фінансування на придбання матеріалів для роботи гуртків, участі вихованців у змаганнях, виставках, конкурсах, фестивалях тощо.

Завершуючи звіт, слова вдячності висловлюю Відділу освіти, районній раді, усьому колективу Будинку творчості за розуміння та підтримку в усіх починаннях, батькам, громадським організаціям – за активну співпрацю та моральну підтримку. Зазначу, що лише спільною, злагодженою роботою можна досягнути продуктивної праці і хорошого результату.

Категорія: Мои файлы | Додав: klas_kerivnuk
Переглядів: 170 | Завантажень: 3 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar